RUTA: E. Ionesco: ĆELAVA PJEVAČICA

Kao što u pravilu nema civilizacije, koja svojim vrhuncima nije iznjedrila vlastite apsurde kao uvjerljive potvrde trajanja, konformizam, kao postignuti nivo odnosa izvan kojeg je nemoguće njeno razumijevanje, i konačno, pravila i odnose komunikacije zasnovane na upotrebi i razmjeni takozvanih „apsolutnih istina“ jezičkih fraza i dosjetki, na kojima se temelji „red i pristojnost“ njenog okruženja, tako smo recept i pravo za „domaće“ kazališno istraživanje Ionescove „anti drame“ svjesno potražili i začinili osobenostima  Boke, ubijeđeni da joj na taj način priređujemo i hommage koji je zaslužila. ”, zapisuje Neven Staničić.

Kao što u pravilu nema civilizacije, koja svojim vrhuncima nije iznjedrila vlastite apsurde kao uvjerljive potvrde trajanja, konformizam, kao postignuti nivo odnosa izvan kojeg je nemoguće njeno razumijevanje, i konačno, pravila i odnose komunikacije zasnovane na upotrebi i razmjeni takozvanih „apsolutnih istina“ jezičkih fraza i dosjetki, na kojima se temelji „red i pristojnost“ njenog okruženja, tako smo recept i pravo za „domaće“ kazališno istraživanje Ionescove „anti drame“ svjesno potražili i začinili osobenostima  Boke, ubijeđeni da joj na taj način priređujemo i hommage koji je zaslužila. ”, zapisuje Neven Staničić.

Izvedbe

Režija, adaptacija i izbor muzike: Jagoš Marković
Prijevod po bokeški: Neven Staničić
Kostimografkinja: Marija Marković Milojev
Scenografkinja: Tara Lazarević Kisić

Igraju:
Olga Odanović
Branko Vidaković
Dubravka Drakić
Momčilo Otašević
Sandra Bugarski,
Branimir Popović