Tko se boji Virginije Woolf
Lenka Udovički
Tko se boji Virginije Woolf, komad koji već pola stoljeća s lakoćom osvaja kazališnu i filmsku publiku, ogleda se u humornim elementima crne, mračne, divlje komedije, ali s elementima i melodrame, tragedije, slapsticka pa i satire te teatarski proziva i poziva na propitivanje društvenih konvencija na originalan i snažan način koji ovu dramu svrstava u antologijska ostvarenja svjetske dramske literature.
C. Mccarthy: Voz
Voja Brajović
“Voz je repertoarski pogodak zbog izuzetne podsticajnosti teksta i precizne igre glumaca, Sergeja Trifunovića (Crni) i Voje Brajovića (Beli).“
N. Dugalić prema F. M. Dostojevskom: Ispovijest Dmitrija Karamazova
Monodramska adaptacija djela romana F. M. Dostojevskog
Cabaret – Koncert za žlice i gitaru
N. Nedić i M. Jovev
“Nedić i Jovev poput nekih otkvačenih suvremenih trubadura, na duhovit i satiričan način – blizak brehtijanskoj začudnosti – progovaraju o državi i pojedincu, o kapitalizmu, o različitim mentalitetima sjevera i juga Hrvatske…“
Zijah A. Sokolović: Lijevo Desno Glumac
Zijah Sokolović
“Zijah A. Sokolović, duhovito, filozofski, kabaretski, sa nizom primjera i poređenjem stvarnosti i teatarske umjetnosti, uči gledaoce da shvate da su i oni “glumci u svom teatru” i da mogu biti umjetnici u svom životu.“
Euripid: Bakhe
Lenka Udovički
“Ovo je prva režija »Bakhi« koju sam zadugo imala prilike vidjeti u kojoj bakantice imaju i nepogrešivo vlastita lica (pojedinačno predstavljena publici) i zajedničku pjesmu pobune.“
Zijah A.Sokolović: Glumac…je glumac…je glumac
Zijah Sokolović
Kultna predstava koja ove godine slave svoju 41. obljetnicu! Mnogi se nisu ni rodili, a predstava se već igrala u Beču, Parizu, Varszawi, Londonu, Berlinu, New Yorku, Sydneyu, Rimu, Ljubljani, Zagrebu, Beogradu, Sarajevu, Podgorici, Skopju…
Shakespeare ljetne noći – varijacije
Lenka Udovički, Željka Udovičić Pleština, Nigel Osborne i Rade Šerbedžija
Četiri stotine godina prošlo je od njegove smrti i stoga sa svih svjetskih pozornica "pljušte" njegove neprolazne misli, dobro poznati stihovi, legendarni zapleti. Stižu do publike na različitim jezicima, novim prijevodima, drugačijim čitanjima - ali istom snagom potvrđujući njegovu veličinu, neprolaznost i suvremenost.
W. Shakespeare: Kralj Lear
Lenka Udovički
Od svih kraljevskih Shakespeareovih drama Kralj Lear više od svih zahtijeva uvođenje u pejzaž. Čak i najiluzionističkija scenografija, dekoracija je, kako primjećuje Kott, proizvoljna i nedostatna. Uvođenje Leara u pejzaž, izbor vremena, neprestano otvara pitanje: gdje i kada?
Sofoklo: Antigona – 2000 godina kasnije
Lenka Udovički
“Dvije snažne priče koje prikazuju da se svijet nije niti nakon 2000 godina promijenio, da ratovi neprestano uzimaju žrtve i danak, obitelji neprestano pate, a pitanja onih koji su na pravoj ili pogrešnoj strani aktualna su od prapovijesti naovamo.“