Shows season 2025

Kolektiv Igralke i Rajna Racz: MOTHERS

Rajna Racz

Ako ne budem majka... hoću li ostati sama? Ako ne budem majka, hoće li za mene reći “stara cura”? Ako ne budem majka, hoću li spoznati bezuvjetnu ljubav? Ako ne budem majka, hoće li mi biti žao kad već bude kasno?

A. Hemon: The World and Everything in It / Bejturan and the Rose

Selma Spahić

“Svijet i sve u njemu” je višejezični, polifoni, uzbudljivi ep o ljubavi i izbjeglištvu. Nastala prema romanu “Bejturan i ruža” Aleksandra Hemona, predstava prati jednu od najljepših ljubavnih priča u suvremenoj književnosti, o dvojici sarajevskih regruta Rafaelu Pinti i Osmanu Karišiku, koji se upoznaju na frontu tijekom Prvog svjetskog rata i zaljubljuju jedan u drugog.

Sophocles: Antigone – 2000 years later

Lenka Udovički

We have to speak up about contemporary times, of course, start a dialogue about the questions which bother and surround us, about giddiness of people who passionately bow to those who win. On the other side we have to speak up about the problem of well-known megalomania and wars, as well as history that not only defines, but rules our contemporaneity.

W. Shakespeare: King Lear

Lenka Udovički

Of all of Shakespeare's dramas, King Lear needs to be ushered into the landscape more than any other, and, as Kott observed, even the most daring set design is an arbitrary and inadequate decoration.  King Lear's introduction into the landscape and choice of time-frame constantly raise the question: When and where?

A Streetcar Named Desire

A Streetcar Named Desire is a dramatic work that literary factography classified as a classic almost at the very moment of its creation, thus probably making its topicality, at that time, timeless and recognisable even here and today.

BELGRADE DRAMA THEATRE: I. Martinić / based on the film by L Visconti TWILIGHT OF THE GODS (GÖTTERDÄMMERUNG)

Jagoš Marković

Ivor Martinić poštuje, u specifičnoj dramaturškoj stilizaciji slavnog filma Luchina Viscontija (1969), vremenski slijed moralnog posrnuća, a političkog uspona i bogaćenja obitelji Von Essenbeck (aluzija na čuvenu porodicu Krupp), koji počinje paljenjem Rajhstaga 1933. godine, a završava se u Noći dugih noževa 1934.

Zijah A. Sokolović: The Actor… Is an Actor.. Is an Actor

Zijah A. Sokolović

His monodrama "The Actor... is an Actor... is an Actor" is a cult performance that premiered at MESS in Sarajevo in 1978...

ROUTE: E. Ionesco: THE BALD SOPRANO

Jagoš Marković

Kao što u pravilu nema civilizacije, koja svojim vrhuncima nije iznjedrila vlastite apsurde kao uvjerljive potvrde trajanja, konformizam, kao postignuti nivo odnosa izvan kojeg je nemoguće njeno razumijevanje, i konačno, pravila i odnose komunikacije zasnovane na upotrebi i razmjeni takozvanih „apsolutnih istina“ jezičkih fraza i dosjetki, na kojima se temelji „red i pristojnost“ njenog okruženja, tako smo recept i pravo za „domaće“ kazališno istraživanje Ionescove „anti drame“ svjesno potražili i začinili osobenostima  Boke, ubijeđeni da joj na taj način priređujemo i hommage koji je zaslužila. ”, zapisuje Neven Staničić.

RUTA: N.Gazvoda: PLAH UDAH

Nejc Gazvoda

Godinu dana nakon očeve iznenadne smrti otuđena porodica se okuplja da bi najmlađoj kćeri, koju svi zovu Mala i koja odlazi na studij u Ljubljanu, pružila što više savjeta i mnogo ljubavi...

B. Brecht / K. Weill: THE THREEPENNY OPERA

Lenka Udovički

In co-production with GDK Gavella, Ulysses Theatre will open its 24th season with the premiere of this masterpiece by the author duo Bertolt Brecht and Kurt Weill, directed by Lenka Udovički and under the conducting leadership of Karlo Hubak.

ROUTE: F. Štukan: BLANK

Kokan Mladenović

Hit roman „ Blank“, poznatog bosanskohercegovačkog glumca Feđe Štukana, nalikuje na erupciju vulkana, kao da protagonisti izbacuju užarenu lavu iz svoje unutrašnjosti na površinu papira podastirući čitatelju živopisne, teške i gorke slike koje se izmjenjuju kao filmski kadrovi ili stripovske ilustracije, prizivajući plejadu likova za koje nam se čini kao da smo ih već negdje sreli ili vidjeli. Ipak,  svaka je sličnost s dosadašnjim umjetničkim djelima, baš i kao sa stvarnim ljudima, kako stoji na početku knjige – slučajna.

RUTA: D. Jovanović: ŽIVOT PROVINCIJSKIH PLEJBOJA NAKON DRUGOG SVJETSKOG RATA ILI TUĐE HOĆEMO – SVOJE NE DAMO

Dušan Jovanović

Komedija Život provincijskih plejboja ili Tuđe hoćemo – svoje ne damo na prvi se pogled ističe u ranom dramskom opusu Dušana Jovanovića prilično vjerno održavajući formu komedije...