Predstave sezona 2018

Gostovanje u Zagrebu – Brecht: Dobri čovjek iz Sečuana

Studij glume i medija UNIRI

Ulysses prije ljeta u Zagrebu! Veliko nam je zadovoljstvo objaviti kako će se 10. svibnja u 20h u Zagrebu u Teatar EXIT održati izvedba predstave "DOBRI ČOVJEK IZ SEČUANA"! Ulaz je besplatan!

Kristian Novak: Ciganin, ali najljepši

Ivica Buljan

Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu gostuje na Malom Brijunu

Rollercoaster

Katarina Đurđević

Svaki dan nosi nove izazove. I iste poslove. Kako odraditi sve dnevne obaveze, biti neumorna, odgovorna a ipak se i zabaviti? Da li je život ono što same odlučujemo ili nas rutina svaki put prevlada i pobijedi naše odluke? Jednoličan ritam života, mehanički način rada, po navici, sa svom težinom i brzinom, dobija novu dimenziju kada se pojavi mogućnost ljubavi. Koga biramo? Što ustvari želimo?

Euripid: Bakhe

Lenka Udovički

“Ovo je prva režija »Bakhi« koju sam zadugo imala prilike vidjeti u kojoj bakantice imaju i nepogrešivo vlastita lica (pojedinačno predstavljena publici) i zajedničku pjesmu pobune.“

B. Brecht: Dobri čovjek iz Sečuana

Studij glume i medija UNIRI

Što bi bilo kad bi Bog posumnjao u svijet koji je stvorio?

Zijah A.Sokolović: Glumac…je glumac…je glumac

Zijah Sokolović

Kultna predstava koja ove godine slave svoju 41. obljetnicu! Mnogi se nisu ni rodili, a predstava se već igrala u Beču, Parizu, Varszawi, Londonu, Berlinu, New Yorku, Sydneyu, Rimu, Ljubljani, Zagrebu, Beogradu, Sarajevu, Podgorici, Skopju…

Shakespeare ljetne noći – varijacije

Lenka Udovički, Željka Udovičić Pleština, Nigel Osborne i Rade Šerbedžija

“Na Brijunima je svakako učinjen golemi napor da se promisli i slojevito rekontekstualizira Shakespeareov opus, kao i da se suočimo s odgovornošću za užas koji svakodnevno na granicama Europe stvaraju bodljikave žice. (…) brijunskog »Shakespearea« zbilja valja smatrati umjetnički autentičnim, organizacijski golemim i etički hrabrim scenskim poduhvatom.“

W. Shakespeare: Kralj Lear

Lenka Udovički

Od svih kraljevskih Shakespeareovih drama Kralj Lear više od svih zahtijeva uvođenje u pejzaž. Čak i najiluzionističkija scenografija, dekoracija je, kako primjećuje Kott, proizvoljna i nedostatna. Uvođenje Leara u pejzaž, izbor vremena, neprestano otvara pitanje: gdje i kada?

Sofoklo: Antigona – 2000 godina kasnije

Lenka Udovički

“Dvije snažne priče koje prikazuju da se svijet nije niti nakon 2000 godina promijenio, da ratovi neprestano uzimaju žrtve i danak, obitelji neprestano pate, a pitanja onih koji su na pravoj ili pogrešnoj strani aktualna su od prapovijesti naovamo.“