Predstave sezona 2019

Satovi plesa za odrasle i napredne

Staša Zurovac

Autorski tim i izvođači oslanjaju se na esenciju ljubavi prema životu koja krasi roman predložak, čak i u samom naslovu. Zurovac mašta o umjetnosti i kazalištu dostupnom svima unutar svog najvišeg etičkog i humanog kodeksa.

Tko pjeva zlo ne misli

Rene Medvešek

“Kazališna adaptacija filma vrlo je uspješno oživjela gotovo izumrli romantičarski duh starog Zagreba, život u dvorištima Gornjeg grada i slavne likove poput Fulira, Ane i Franje Šafraneka te Tete Mine (…) ali je istodobno donijela svojevrsni pomak i otklon od originala, puno humora, profinjenu ironiju i elemente karikature te snažan društveni pa i politički kontekst koji je zapravo nedostajao filmu.“

predstava-voz-2

C. Mccarthy: Voz

Voja Brajović

“Voz je repertoarski pogodak zbog izuzetne podsticajnosti teksta i precizne igre glumaca, Sergeja Trifunovića (Crni) i Voje Brajovića (Beli).“

Cabaret – Koncert za žlice i gitaru

N. Nedić i M. Jovev

“Nedić i Jovev poput nekih otkvačenih suvremenih trubadura, na duhovit i satiričan način – blizak brehtijanskoj začudnosti – progovaraju o državi i pojedincu, o kapitalizmu, o različitim mentalitetima sjevera i juga Hrvatske…“

Tko se boji Virginije Woolf

Lenka Udovički

Tko se boji Virginije Woolf, komad koji već pola stoljeća s lakoćom osvaja kazališnu i filmsku publiku, ogleda se u humornim elementima crne, mračne, divlje komedije, ali s elementima i melodrame, tragedije, slapsticka pa i satire te teatarski proziva i poziva na propitivanje društvenih konvencija na originalan i snažan način koji ovu dramu svrstava u antologijska ostvarenja svjetske dramske literature.

Zijah A. Sokolović: Lijevo Desno Glumac

Zijah Sokolović

“Zijah A. Sokolović, duhovito, filozofski, kabaretski, sa nizom primjera i poređenjem stvarnosti i teatarske umjetnosti, uči gledaoce da shvate da su i oni “glumci u svom teatru” i da mogu biti umjetnici u svom životu.“

N. Dugalić prema F. M. Dostojevskom: Ispovijest Dmitrija Karamazova

Monodramska adaptacija djela romana F. M. Dostojevskog

Euripid: Bakhe

Lenka Udovički

“Ovo je prva režija »Bakhi« koju sam zadugo imala prilike vidjeti u kojoj bakantice imaju i nepogrešivo vlastita lica (pojedinačno predstavljena publici) i zajedničku pjesmu pobune.“

Zijah A.Sokolović: Glumac…je glumac…je glumac

Zijah Sokolović

Kultna predstava koja ove godine slave svoju 41. obljetnicu! Mnogi se nisu ni rodili, a predstava se već igrala u Beču, Parizu, Varszawi, Londonu, Berlinu, New Yorku, Sydneyu, Rimu, Ljubljani, Zagrebu, Beogradu, Sarajevu, Podgorici, Skopju…

Shakespeare ljetne noći – varijacije

Lenka Udovički, Željka Udovičić Pleština, Nigel Osborne i Rade Šerbedžija

Četiri stotine godina prošlo je od njegove smrti i stoga sa svih svjetskih pozornica "pljušte" njegove neprolazne misli, dobro poznati stihovi, legendarni zapleti. Stižu do publike na različitim jezicima, novim prijevodima, drugačijim čitanjima - ali istom snagom potvrđujući njegovu veličinu, neprolaznost i suvremenost.

W. Shakespeare: Kralj Lear

Lenka Udovički

Od svih kraljevskih Shakespeareovih drama Kralj Lear više od svih zahtijeva uvođenje u pejzaž. Čak i najiluzionističkija scenografija, dekoracija je, kako primjećuje Kott, proizvoljna i nedostatna. Uvođenje Leara u pejzaž, izbor vremena, neprestano otvara pitanje: gdje i kada?

Sofoklo: Antigona – 2000 godina kasnije

Lenka Udovički

“Dvije snažne priče koje prikazuju da se svijet nije niti nakon 2000 godina promijenio, da ratovi neprestano uzimaju žrtve i danak, obitelji neprestano pate, a pitanja onih koji su na pravoj ili pogrešnoj strani aktualna su od prapovijesti naovamo.“